種 Seeds

 朝の畑。

Morning garden.
 ニンジン、ルッコラ、ホウレンソウの種をおろしました。
かなり徹底して畑のお手入れもしました。

I seeded some carrot, rocket salad, spinach.
And I cleaned all of the garden.
 短時間ですが、久しぶりのグリーン倶楽部へ。
この場所をもう少し盛り上げたいな。

After cleaning garden, I went to Nabari Green Club.
I stayed it in short time.
お昼からははじめてのクライミング。
手に力が入りません。
これはかなり奥が深い世界でした。

Afternoon I went to climbing club with my fried for the first time.
After I climbed up walls, my hands were pain and could't grip strong.
But, this activity was so interesting, I need to think root of wall, balance, gravity,,,


Takao

0 コメント :

コメントを投稿

 

アーカイブ

メールにおとどけとは

あかめのおこめの記事がメールに届きます。詳しくはこちら