山 Mountain

 山に行ってきました。

I went to a mountain in Aoyama Kougen.
 といっても新しい靴をならすためなので、ちょびっとです。

But my activity were a few hours, because in order to trial my new shoes.
 途中の道が工事中で通れず、迂回したらすごく足場が悪いところが続きました。
ようやく少し視界が開けて下界を見下ろせました。

The road where I walked halfway was under construction.
So I tried to take a roundabout route.
But this route was bad condition.
It took longer time than usual route to go to goal which was shrine in mountain.
Finally I couldn't reach the goal.
I could see the temple, but I thought it was difficult from the roundabout route to temple.
Since the place I saw the temple was high from the temple, I couldn't get down steep hill.
帰って来たら新しい靴がドロドロでした。
ちょっとハードな試運転になりました。

When I came to the start point, my shoes were covered with mud.
It was a little heavy trial.
But I felt good in fresh air.

今年はちょくちょく山に行こうと思うので、もし行かれる方がいたらお声かけください。
便乗させてもらいたいので。。。(初心者だし)


Takao

0 コメント :

コメントを投稿

 

アーカイブ

メールにおとどけとは

あかめのおこめの記事がメールに届きます。詳しくはこちら