少し育っていました growing a little

 昨日は一日雨だったので、近くで苗を見れませんでした。
今日は快晴でした。近くで苗を見てみると。
少し緑に色づいた苗がたくさんでています。

Yesterday it rained all day, I didn't see seedbeds at close range.
Today was clear, so I could see them well.
I could see a lot of growing them colored with green. 
 暖かいので、これからぐんぐん伸びてくれると思います。
I think warm day will continue for the time being, they will grow remarkably.
夕暮れ時、夕日に照らされたサラダセットたちがキレイでした。
ダメになった子もいますが、大半は元気に育ってます。

In the twilight,  it was beautiful that shadows were projected by sunsets ray. 
Parts of them have been bad, but almost of all have been growing cheerfully.

Takao

0 コメント :

コメントを投稿

 

アーカイブ

メールにおとどけとは

あかめのおこめの記事がメールに届きます。詳しくはこちら